Főoldal

 

Szabályzat

 

Guildról

 

Lootrendszer

 

Taktika

 

Kasztokról

 

Addonok

 

Galéria

 

MOP cuccok

 

RAID infó

 

Archivum

 

 

Szerverünk:

Bhawk.hu

 

Grand Empress Shek'zeer 10 Heroic ...
2017 júl. 10

Taktika > Heart of Fear > Imperial Vizier Zor'lok - Imperial Vizier Zor'lok HC - Blade Lord Ta'yak - Blade Lord Ta'yak HC - Garalon - Garalon HC - Wind Lord Mel'jarak - Wind Lord Mel'jarak HC - Amber-Shaper Un'sok - Amber-Shaper Un'sok HC - Grand Empress Shek'zeer - Grand Empress Shek'zeer HC

Heart of Fear raid hatodik záró bossa Grand Empress Shek'zeer.

276,7 Milla HP-val..

 

Az ősi Klaxxi rend egy gyászos döntéshez érkezett: a romlott Grand Empress Shek'zeert le kell váltani. A hagyományok szerint a mantid uralkodókat öreg korukban váltákják le a gonsoan kiválasztott utódok. Habár Shek'zeer utódja még túl fiatal és gyenge ahoz, hogy leváltsa a őt, nem hagy más választást a Klaxxinak, csak azt, hogy megöljék a mostani császárnőt. Ha nem cselekednek, Pandaria hamalosan elporlad a mantidok éhes raja előtt.


Setup:

2 Tank

3 Healer

5 Dps

 

 

Dissonance Field: Shek' zeer lerak a földre 2 sárga energiamezőt, melyek hp csík helyett egy töltéscsíkkal rendelkeznek. Ha egy mező lemerül, egy Sonic Discarge kíséretében felrobban. Ezek a mezők elnyelik a benne tartózkodó playerek minden spelljét, ezzel is merítve az adott mezőt.
Sonic Discharge: mikor egy Dissonance field felrobban, az 247.499 Physical damaget okoz minden playernek.
Eyes of the Empress: Shek' zeer periodikusan Eyes of the Empress debuffot rak az aktuális célpontjára. Ez az effect 5x stackelhet, ha eléri a maximális stacket, a player Servant of the Empressé változik és Shek' zeer uralma alá kerül.
Servant of the Empress: az átváltozott player korábbi társai ellen fordul, továbbá 200%-kal nő az általa okozott damage, 200%-kal a heal és 300%-kal nő a hp-ja. Ebben az alakban immunis minden fearre, lassításra és egyéb CC-re.
Dread Screech: Shek' zeer rálő 2 véletlenszerűen választott playerre, ez 150.000 Physical damaget okoz a 2 playernek és mindenkinek körülöttük 5 yardon belül.
Cry of Terror: Shek' zeer debuffot rak egy véletlenszerűen választott playerre, ez 62.000 Shadow damaget okoz minden playernek 2 másodpercenként.
Band of Valor: a Shek' zeer testőrei által okozott damage 30%-kal nő minden 8 yardon belül tartózkodó testőr után.
Set' thik Windblade: közepesen erős mantid harcos (10 normalon 8 millió körüli hp-val), a 2. fázis folyamán 3-3 jelenik meg mindkét oldalon.
Fixate: (Set' thik Windblade képessége) a Windbladek periodikusan kiválasztanak maguknak 1-1 playert és 30 másodpercig csak őket követik.
Dispatch: (Set' thik Windblade képessége) castolási idővel rendelkező bladestorm, sikeres cast után többször 200.000 physical damaget okoz közvetlen közelről. Szakítani kell!
Sonic Blade: (Set' thik Windblade képessége) a támadás 150% Weapon damaget okoz a testőr aktuális célpontjának és megszakítja a castolást.
Sticky Resin: (Set' thik Windblade képessége) a Windbladek időnként sárga tócsákat raknak a földre, ezek ráakaszkodnak a playerekre, ha átsétálnak rajtuk. A Sticky Resin 30%-kal csökkenti a player mozgási sebességét és 50.000 Nature damaget okoz 1 másodpercenként. Ha egy Sticky Resin hordozó kapcsolatba lép egy másik playeren vagy földön lévő Sticky Resinnel, az(ok) leválik és a földön összeállnak. Amennyiben 4 Sticky Resint sikerül egy helyre rakni, azok Amber Trappé állnak össze.
Amber Trap: az Amber Trap csak akkor aktiválódik, ha egy mantid sétál át rajta. A csapdába ejtett mantid 5% hp-t veszít 2 másodpercenként, míg be van zárva
Kor' thik Reaver: erős mantid harcos, elég sok hp-val (10 normalon 64 millió), a 2. fázis alatt 1-1 jelenik meg mindkét oldalon.
Poison Bomb: a Reaverek időnként dombákat dobálnak véletlenszerűen választott playerekre, ezek 84.000 Nature damaget okoznak becsapódáskor, majd 15.000 Nature damaget 2 másodpercenként.
Toxic Slime: a Reaverek periodikusan 150.000 Nature damaget maguk előtt egy 30 yard hosszú tölcsér alakú területen.
Poison-Drenched Armor: a Reaverek ezt a debuffot rakják a célpontjaikra, ez egy közeli csapattárs támadásakor további 50.000 Nature damaget okoz.
Sha Energy: Shek' zeer sha energiával bombáz 2 véletlenszerűen választott playert, ez 78.000 Shadow damaget okoz.
Calamity: Shek' zeer periodikusan damaget okoz a playereknek, ez megfelel a minden player maximális életének 50%-ának.
Consuming Terror: Shek' zeer lecsap egy 70 yard hosszú tölcsér alakú területre, ez 325.000 Shadow damaget okoz a területen tartózkodó playereknek és feareli őket 8 másodpercre. Az irány véletlenszerűen választott, de könnyű kikerülni, mivel a képességnek 8 másodperces castideje van és a célterület is sötétlilára színeződik.
Amassing Darkness: Shek' zeer egy 6 másodpercenként tickelő debuffok rak egy véletlenszerűen választott playerre. A debuff 74.999 Shadow damaget okoz minden ticknél. A képesség az 1. ticknél csak a célpontot sebzi, a 2. ticknél a célpontot + 1 playert, a 3. ticknél a célpontot + 2 másik playert stb. Ez így megy tovább míg az Amassing Darkness mindenkinek damaget nem okozott.
Vision of Demise: Shek' zeer debuffot rak 2 véletlenszerűen választott playerre, amely 4 másodperc után feareli az érintetteket 20 másodpercre, ezalatt a playerek 100.000 Shadow damaget okoznak minden playernek 1 másodpercenként 8 yardon belül. Ezt a képességet ajálott a fearelős rész megjelenése után (5 másodperc után) azonnal dispellezni.

 

 

Corrupted Dissonance Field: Ezzel a képességel befolyásolja az egyik energia mezőt (Dissonance Field), mely ezáltal random játékosoknak 60.500 Shadow sebzést okoz amig az energia mező meg nem szűnik (felrobban).

Heart of Fear: Empress ezzel a képességgel egy random játékost céloz meg, és Shadow sebzést okoz ha eltalálja. Ha Epress és a célzott játékos között van valaki, akkor az kapja a sebzést!

 

 

Amire feltétlen figyelnünk kell!:

Szokásos, minden sokkal többet sebez, és órjási a tankokat ért sebzés, ebből adódik, hogy sokkal több a tankok felé írányuló heal is.

A Dissonance Field is folyamatosan sebzi a raidet!

Fázisonkénti taktika ugyanaz mint a normál módban, figyelve a nagyobb sebzés ki healelésére!

 

P1-ben A Tankok jól CD-zenek, nehogy haljanak, és a raid élje túl kissebb CD-kn elsütésével a Field robbanásait.

Sha 2 energia mezőit ( Dissonance Field )úgy kell meríteni, hogy a kető közzül az épp felbuffolt ( Corrupted Dissonance Field ) robbanjon hamarabb, így csökkentve a raidet ért sebzés.

 

P2-ben az addok kezelése iszonyat feladatot adnak a tankoknak, és az őket életbe tartó healeknek. A kis addokat tankoló emberünkre nagy figyelmet fordítunk , mivel az összefogott 6 add egymást buffolva igencsak csépeli a tankját. A másik, 2 nagy addos tank figyelje és használja ki a Amber Trap adta csapdazás lehetőségét, amint lehet! Ekkor ugye a kis addok gyorsan a trappelt nagy add segítségére sietnek, itt a dpseknek lehetőleg összehangoltan lehetőleg legalább 1 addot csapjanak le. Ilyenkor a healek is fellélegezhetnek, hiszen a sebzést okozó kis addok nem velünk vannak elfoglalva lehet manázni.

 

P3-nál a tankok úgyanúgy cserélgetik a bosst 4 stack után. Úgy áljanak fel, hogy egymás mellett legyenek de kicsit "v" alakban, hogy az új képessége ( Heart of Fear ) miatt a raid majd könnyen tudjon reagálni. Itt a raid mindig azon tank mögött áll aki éppen nem tankolja a bosst. Ha cserélnek a tankok, akkor a csipetcsapat átmegy a másik tank mögé.

 

 

 

Tank - (Blood DK POV) Heal - Restoration Shaman ( POV) Dps - (Elemental Shaman POV)
     

 

Videók teljesképernyős lejátszásához YouTube Flash Player kiegészítő szükséges!!

 

 
 
Forgotten Society (c) 2016